Jazakillah doe!!

Assalamualaikum wbth...

Bismillahirahmanirrahim.

Alhamdulillah. Highly praised to Allah. May all of us are always in Allah's barakah and rahmah. Officially, I already are in semester 2 of Foundation in Medical Studies. This time, having a good and meaningful relationship with A&P (anatomy and physiology) and not forgetten too, Basic Human Behaviour and Pyschology as well. 

buku rumet dengan buku pinjam


boring gila. hek eleh...  

*betulkan spec*

Just nak habaq pasal seorang hamba Allah yang Allah bagi chance dekat aku untuk rasa kasih-sayang dia untuk Dia jugak akhirnya. Aiseh

Kepada dia yang,

mengajar aku untuk menerima semua orang tanpa sebarang buruk sangka

mendidik aku bahawa Tuhan itu Maha Pengampun dan everyone deserves it and tak dak sapa pun ada tiket untuk halang anybody from feel it,

menyemai dalam hati yang hidup ini solely untuk Dia,

yang ajaq aku untuk berterima kasih seikhlas-ikhlas kepada mereka yang berhak,

and thanks to remind me about Allah as always,

dan tak semua yang kau ajarkan,

mampu ku practise dalam sekelip mata, dalam senafas,

apapun just ledakkan bom doamu

untuk aku terus istiqamah...

InsyaAllah.

Moga kau selalu dalam redha Dia. 

Dari,
pendosa

p/s: I really hope that you will find this. Happy studying your maths engine! Hahaha :)


Comments

Popular posts from this blog

e-Housemen Bil 3/2020: An experience of lifetime.

calm before the storm

Dia Untukku, Reformasi Cinta [Ustazah Fatimah Syarha and Dr. Farhan hadi]